Sosyal Medya

Sosyal medya yönetimi; sosyal medya sayfa ve hesaplarının nasıl kullanılması gerektiğini, bu süreçte hangi yolların izleneceğini, acil durumlarda hangi yöntemlerin kullanılacağını, marka yönetiminin nasıl yapılması gerektiğini ve tüm bunların koordineli bir şekilde yönetilmesi gibi tüm durumlara verilen genel addır.


Sosyal Medya Yöneticisinin Görevleri

- Markanın ilgili mecra, mecralardaki planını çıkarmak.
- Sunulan ürün ve hizmete yönelik en iyi hedef kitleyi belirlemek ve içerik üretimini bu verilere göre yapmak.
- Çıkarılan plana göre günlük/haftalık paylaşımları hazırlamak ve zamanında paylaşımını yapmak.
- Mecralara gelen etkileşimlere cevap vererek markanın platformdaki olumlu imajını korumak.
- Bütçe doğrultusunda reklam yönetimini yapmak ve dönüşümü takip ederek gerekli aksiyonları almak.
- Mecraların ve 3.parti uygulamaların analiz verileri doğrultusunda planın tutarlılığını, içerik stratejisinin başarısını ölçümlemek.

 

Peki Neden Sosyal Medya Yönetimi için Profesyonel Destek Almalısınız?


Her geçen gün kullanıcı sayısı artan sosyal platformlar markalar için yeni bir pazar haline gelmiş durumda. İnsanlar artık gününün büyük bir kısmını bu mecralarda geçiriyor ve kullandığı, gelecekte kullanmayı planladığı markalar ile de burada karşılaşmak istiyor. Markaların da değişen tüketici davranışlarına ayak uydurması ve bu platformlarda gecikmeden yerini alması gerekiyor.

1- Firmanızın sosyal medya yönetimi uzmanlar tarafından yapıldığında bütçeniz doğrultusunda önceden analiz edilen hedef kitleye reklamlarınız yayınlanır ve yeni potansiyel müşterileriniz olur.

2- Ayrıca özel hazırlanan içerikler sayesinde sayfanız takipçilerinizin dikkatini çeker ve marka bilinirliği yükselir.

3- Elf Dijital' de profesyonel bir ekip sizin için hizmet veriyor.